Reacties

Liesbeth Het is genoeg geweest, we zetten er een streep onder.… 6 mrt. '10
Agnes Hallo David en Nele, Toen we gisterenavond de luchthaven… 6 mrt. '10
Liesbeth Hoihoi, Een 2de poging om een bericht te plaatsen,… 5 mrt. '10
Karlien, Peter, Lise en ... jullie verhalen waren echt om bij weg te smelten.… 4 mrt. '10
Ann, Geert en Arthur 't Was leuk om jullie reisverhalen te volgen… 4 mrt. '10
Agnes t was fijn nieuws van jullie te kunnen lezen, schreven… 3 mrt. '10
Hein en Eveline Wij hebben enorm genoten van jullie blog. Alvast bedankt… 3 mrt. '10
Bo en Bie We vreesden al dat jullie ons niets meer zouden laten… 2 mrt. '10
Liesbeth ooooooooooooh. Ben jaloers op dat hutje. Ik geniet… 2 mrt. '10
Ariane Het echt avontuurlijke reizen ! Pas nu een en ander… 1 mrt. '10
Hein en Eveline Met David en Nele gaat alles prima. 'k Heb ze… 1 mrt. '10
Liesbeth David en Nele, Ik kijk nu al elke dag naar jullie… 28 feb. '10
Antoon 10...9...8...7 We zijn inderdaad al aan het aftellen.… 28 feb. '10
Fien Mama en papa zijn met 10 min retard vertrokken. Alles… 26 feb. '10
Ann Dag Neefje! Een beetje late maar heel gelukkige verjaardag!… 24 feb. '10
marleen en eddy David, een gelukkig verjaardag! Beter laat dan nooit,… 21 feb. '10
Inge David, als nog een heel gelukkige verjaardag toegewenst!… 21 feb. '10
Ann, Geert en Arthur Met een paar dagen vertraging willen we je toch zeker… 20 feb. '10
Davy, Heidi, Robbe en Lotte David, van harte proficiat met je verjaardag. We horen… 18 feb. '10
Fien Gelukkige verjaardag Broerie! Ook van je schoonbroer… 18 feb. '10
jacques Hopelijk ten volle genoten in de warme nacht van je… 18 feb. '10
Sas Mijn smsje naar Nele komt precies niet toe? Bij deze:… 18 feb. '10
Bridelance Veerle Een gelukkige verjaardag en dat wordt trakteren als… 18 feb. '10
Antoon Uw ma was mij voor, maar ik gun het haar van harte.… 17 feb. '10
Agnes Bij jullie is het nu reeds de 18de en ik wil wel bij… 17 feb. '10
Charlotte van huylenbrouck Heb jullie nog niets gestuurd, maar volgde de mails… 17 feb. '10
Tineke & Bram Een dagje te laat, maar toch nog steeds een gelukkige… 17 feb. '10
Sas @ Liesbeth: ge zult veel moeten drinken, David is… 17 feb. '10
Liesbeth Een gelukkige verjaardag David! Geniet ervan! We zullen… 17 feb. '10
Alan Dag David en Nele, Happy Birthday to David, van Lucien,… 16 feb. '10
Veerle Maertens Het is leuk om jullie reis te volgen. Jullie avonturen… 16 feb. '10
Sas Nele, onthou: you can never have too many shoes or… 16 feb. '10
Kateijn Vander Meiren Dag David en Nele tis altijd leuk om jullie reisverslag… 15 feb. '10
Sandy Geniet nog van de reis en de zonnige temperaturen… 15 feb. '10
Bo en Bie We krijgen zin om eens die rotstempels te bezoeken… 15 feb. '10
Hein en Eveline Dit zal wellicht één van de mooiste valentijnsdagen… 15 feb. '10
Agnes Aan mijn pc, uitkijkend op de besneeuwde ginko...… 15 feb. '10
Alan Hi David And Nele, finally got the blog link from… 14 feb. '10
Liesbeth Altijd leuk om weer nieuws te horen van jullie. Jullie… 14 feb. '10
Agnes Met veel plezier lezen pa en ik jullie nieuw reisverslag.… 12 feb. '10
Leen, Geert, Hanne en Stan Dag vakantiegangers, Leuk om jullie verslagen te lezen!… 11 feb. '10
Bridelance Veerle Hey, Blij te lezen dat alles goed is met jullie (de… 10 feb. '10
johan latruwe ook pas sinds gisteren terug van reis en nu aan één… 10 feb. '10
Hein en Eveline Nele en David ik was zo blij dat we zondag nog even… 10 feb. '10
Bo en Bie Nele, wil je die samosa eens uitproberen thuis ? Het… 10 feb. '10
Antoon Hallo, 'k moest met jullie auto naar de keuring.… 9 feb. '10
Inge Heyleba, jullie verslag is terug heel aantrekkelijk.… 8 feb. '10
patricia laporte Hallo David en Nele, Nog maar net krijg ik van David… 7 feb. '10
Davy, Heidi, Robbe en Lotte Robbe en Lotte zijn superblij met het kaartje dat… 5 feb. '10
Nicole en Oswald. dag Nele en David,via Sandra komen we bij jullie terecht… 3 feb. '10